Siirry www.hairstore.fi Keskustelun etusivulle Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
25.05.2013 15:53
Etusivu | Ohjeet | Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  HairStore Foorumi
|-+  Beauty
| |-+  Kauneudenhoito ja kosmetiikka
| | |-+  Macin meikit
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Macin meikit  (Luettu 4952 kertaa)
Liisukka
Vieras
« Vastaus #15 : 13.01.2006 15:48 »

Kiitos Marielle, oli kiinnostavaa kuulla kokemuksia! Tuo Lip Lacquer kiinnostaisi muakin erityisesti.

Mä sain viimein ebaysta tilaamani MACin Pigment- ja Glitter-näytteet. Odotan innolla, että pääsen kokeilemaan! Se vähän mietityttää, että miten tuo glitter kiinnitetään ihoon? On sen verran isoja hippusia, etteivät taida ihan silmämeikinpohjustusvoiteen päällä pysyä.
« Viimeksi muokattu: 13.01.2006 15:49 kirjoittanut Liisukka » tallennettu
Dash
Aloittelija
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 13.01.2006 16:09 »

Macin meikeistä haluaisin geelimäisen rajausvärin. Purkissa. Harmittaa vieläkin etten sitä taxfreesta ostanut  Vihainen
Missä myydään MACia taxfreessä? Järkyttynyt

Itselläni on nyt säästövimma päällä kun yritän kuluttaa vanhoja tuotteita loppuun mutta ens viikolla ois tarkotus käydä mulkoilemassa MACia. Tein jo ostoslistaakin, mutta totesin että emmä sittenkään halua niitä tuotteita mitä olin listannut. On se nyt kumma kun ei keksi mitä haluaa ostaa! Pyörittää silmiään Ainoa varma ostos on fluidline joko sävyssä blacktrack tai blitz & glitz, mutta siihen se sitten jäikin. On tää vaikeeta Virnistää
tallennettu
lauryn
Vieras
« Vastaus #17 : 13.01.2006 16:33 »

Macin meikeistä haluaisin geelimäisen rajausvärin. Purkissa. Harmittaa vieläkin etten sitä taxfreesta ostanut  Vihainen
Missä myydään MACia taxfreessä? Järkyttynyt

Ainakin heathrowin lentokentällä..
tallennettu
Liisukka
Vieras
« Vastaus #18 : 14.01.2006 14:10 »

Ainakin heathrowin lentokentällä..

Onko niillä ihan oma kauppa siellä? Entä hinnat, onko edullista? Kevään Lontoon reissua odotellen  Hymyilee leveästi
tallennettu
Dash
Aloittelija
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 15.01.2006 13:14 »

Briteissä luomivärit on £9, joten siihen vähän pohjoismaa-lisää niin eiköhän osuta aika lähelle. Euroopassa noilla tuotteilla on muutenkin pieni inflaatio verrattuna Amerikan hintoihin, Spectrassa muistaakseni joku oli laskeskellu että tuotteet on Euroopassa n. 30% kalliimpia kuin USA:ssa.
tallennettu
baffi
Aloittelija
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 15.01.2006 18:33 »

Mä olen hulluna MACin eye kohleihin, ihania rikkaita mutta pukevia värejä ja mulle loistava koostumus, sellainen hyvin häivytettävä pehmeä.  Omistan näitä 5 eri sävyä ja aina kun pääsee jonnekin missä on MAC niin mukaan tarttuu lisää. Tukholmasta ja isommilta lentokentiltä olen näitä enimmäkseen ostellut.

Luomivärit on myös tosi hyviä ja sävyjä riittää.
tallennettu
Lux
Aloittelija
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 15.01.2006 21:06 »

Yksi MAC-suosikeistani on Select Cover Up Cache Cernes -peitevoide, jolla pystyy häivyttämään tummia silmänalusia todella hyvin.

« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 18:30 kirjoittanut Lux » tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan