HairStoressa Megapäivät!

Siirry www.hairstore.fi Keskustelun etusivulle Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
09.09.2010 22:14
Etusivu | Ohjeet | Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  HairStore Foorumi
|-+  Kaikki hiuksista! Hiustenhoito, -muotoilu, tuotteet, välineet
| |-+  Leikkaukset ja kampaukset
| | |-+  Miten tälläiset kiharat?
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Miten tälläiset kiharat?  (Luettu 1663 kertaa)
AAN-
Aloittelija
*
Poissa

Profiili
« : 27.10.2009 21:11 »

Olen aina ihaillut Eva Longorian upeita kiharoita, ja toivoisinkin, että joku voisi hieman valoittaa sitä, miten tälläiset kiharat saisi aikaan.

http://www.everyjoe.com/nbaobsessed/files/2006/12/eva-longoria-tony-parker.jpg

Mieluiten tietysti niin, että kampaus kestäisi mahdollisimman pitkään Hymyilee

Kiitoksia!
tallennettu
T.i.i.n.a.
Aloittelija
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 31.10.2009 12:11 »

Tuollaiseen kampaukseen pitää olla pitkät ja mielellään kerroksittain leikatut hiukset, ja kiharat kannattaa laittaa heti pesun jälkeen eikä esim, seuraavana aamuna.
Kikkaroiden laittamiseen kannattaa kokeilla lämpörullia tai piippausrautaa, mutta itse suosisin kaupasta saatavia permanenttirullia. Omaan päähäni ainakin toimii hyvin! Kokeilemalla selviää monellako rullalla saat sopivan kokoiset käkkärät. Voit myös kokeilla ns. pikkumyy nutturaa päänpäälle yöksi. Hymyilee
olen itsekin vielä kehittelyvaiheessa aineiden testailussa, mutta varmaan muotovaahto+ jokin kihara-aine ja hyvä ei-latistava lakka toimii hyvin..  Pyörittää silmiään

Toivottavasti auttoi edes vähän. En ole sitten mikään ammattilaine eli neuvoihin ei kannata pahemmin luottaa..  Virnistää
tallennettu
Waiskipsy
Aloittelija
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 14.02.2010 20:10 »

Tiedän kyllä, että nyt teen itsestäni naurunalaisen, mutta minulla ei kerta kaikkiaan ole ketään tuttavaa, joka osaisi neuvoa, ja olen jo puoli vuotta harmitellut sitä, että en ymmärrä tätä asiaa. Eli voisiko joku neuvoa hitaasti ja yksiselitteisesti?

- mistä haetaan kuva
- pitääkö sitä käyttää jossain kuvanmuokkausohjelmassa omlla koneella välissä?
- miten se saadaan tuonne käyttäjätietojen avattarien säilytyspussiin?
tallennettu

Professional tools for email verification: verify email list and online bulk email checker
Engatacon
Aloittelija
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 29.07.2010 05:40 »

ei muuten mullakaan. Välillä oon kavereille jotain töitä näyttänyt, ne on ollu sillee miten sä osaat, mutta ei sitten muuta. Joskus opetin pikkusiskolle värittelyä, mutta ei sekään ole kauheasti innostunut.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan