Etusivu
Keskustelu
Haku
Kirjaudu
Rekisteröidy
Kumpi on mielestäsi tärkeämpi?
Shampoo
Hoitoaine
Keskustelu
ideapark?
Ryhmät
Leikkaukset ja kampaukset
ideapark?
Aloitusviesti
JUNE 14, 2011.
KLO 20:11
ideapark?
hei onko kenelläkään kokemusta tämänhetkisistä ideaparkin hairstoren kampaajista? haluaisin tehdä hieman rajumpaa muutosta hiuksilleni, mutta en vain tiedä mitä, joten haluaisin jonkun asiantuntevan ihmisen, joka osaa katsoa minkälaiset hiukset toiselle sopii ja joka ei ole täysi aloittelija! onko sielä siis tällä hetkellä töissä sellaista jolle voisin hiusteni klimpsomisen uskoa?! :)
Vastaukset
JUNE 16, 2011.
KLO 16:59
Heippa,
Jos tahdot tehdä hiuksillesi jotain rajumpaa niin varaappa aika Ideaparkkiin Rosa K:lle. :) Voisin jopa sanoa että rajun tyylin asiantuntija! ;)
SUGARRPAIN
JUNE 29, 2011.
KLO 15:54
On! Annika tai Kaisa taisi olla minun kampaajani nimi, ja tosiaankin tuli uutta fledaan! Sivukaljua ja kerroksia muummoassa.
JUNE 30, 2011.
KLO 17:01
Ilmeisesti Annika koska Kaisa on kosmetologi :)
AUGUST 18, 2011.
KLO 18:24
Just
Kyllä on viisaudella pläjäytetty erästäkin hemmoo,ei tarvi kun maalaisjärkee käyttää ja miettiä mikähän vois olla kampaajalla syy olla myöhässä,mieleeni tulee heti niin monta... että jätätkö lääkäriinkin menemättä jos ajat myöhässä ilmeisesti sieltä lähtenyt kans ennen diaknoosia.
AUGUST 19, 2011.
KLO 16:33
huomioittehan
Hairstoren kampaamoissa on nettivaraus, jossa asiakkaat voivat itse varata aikansa. Miettikääpä tilannetta; Asiakas on tahtonut itselleen värin ja leikkauksen, vaikkapa raidoituksenkin vielä, hiukset ovat takapuoleen saakka pitkät mutta on varannut itselleen netistä esimerkiksi Väripaketti 2, jonka aikana ehtisi ehkä värjäämään puolipitkät hiukset ja leikkaamaan. On sanomattakin selvää että kampaaja ei voi lähes koskaan tietää mitä seuraava asiakas haluaa ja minkä pituiseen hiukseen, kun asiakas ilmoittaa tästä vasta istuessaan penkissä. Tämän vuoksi helposti tapahtuu myöhästymisiä. On ihan inhimillistäkin ajatella että ei kampaajakaan taikoja osaa tehdä, eikä sitä viitsi tietenkään hutaistakaan vaan edellistä asiakasta että pysyy aikataulussa.
AUGUST 22, 2011.
KLO 07:51
Kampaajan syyt eivät kiinnosta
Kampaajalla voi olla hyviä syitä olla myöhässä, mutta ne syyt eivät kiinnosta. En saanut palvelua so****na aikana. Maksettujen palvelujen ostaja voi valita paikan, josta palvelun ostaa - myös lääkäripalvelun. Valinnan mahdollisuus on hyvä asia :)
AUGUST 23, 2011.
KLO 19:44
tottakai,
itse saa valita asiontipaikkansa, silti kannattaisi miettiä mitä suustaan päästelee :) parturi-kampaajat, lääkäri, hammaslääkärit ja kaikki asiakaspalvelijat ovat ihmisiä siinä määrin missä sinäkin ja tekevät virheitä, muista se :) pidän peukkuja seuraavalle parturi-kampaajallesi että pysyy aikataulussa! ja sinulle myös että löydät parturi-kampaajan joka ei koskaan poikkea aikataulustaan :) hyvää syksyn jatkoa!
SEPTEMBER 14, 2011.
KLO 12:19
Ärhäköitä kommentoijia :)
Tämä on yleinen keskustelupalsta, jossa voi kirjoittaa omista kokemuksistaan. En ollut tyytyväinen siihen, että jouduin odottamaan omaa aikaani niin kauan. Olen kuullut, että muillakin on ollut vastaavia kokemuksia Ideaparkin Hairstoressa. Olin tyytymätön palveluun, enkä enää varaa aikaa. Tämä oli minun kokemukseni ja päätökseni asiasta. Nyt täällä palstalla kommentoidaan ärhäkästi, että myöhästely on täysin normaalia, eikä siitä asiasta saisi olla tyytymätön. Kenenkähän tehtävänä on valvoa keskustelua ja kommentoida tyytymättömien asiakkaiden kirjoituksia siten, että tyytymättömät asiakkaat leimataan vähintään omituisiksi? Kuka on tässä tapauksessa se koira, joka älähtää, kun kalikka kalahtaa :) Hairstoren palvelujen uskottavuuden ja tason vuoksi olisi varmaan parasta, että yrityksen puolesta kommentteja kirjoittava taho esiintyisi palstalla Hairstoren edustajana. Kirjoittajaksi kannattaa valita henkilö, jolla on taitoa ja osaamista asiakaslähtöiseen ja asiantuntevaan asiakasviestintään.
NOVEMBER 17, 2011.
KLO 11:56
tyytymätön asiakas
Kävin pitkästä aikaa hairstoressa kampaajalla ja petyin kyllä suuresti. Aika oli ajallaan mutta palvelu oli jälleen kerran todella ynseää, niinkuin jokskus 5 vuotta sitten kun viimeksi kävin. Kampaaja nyrhi hiuksiani n.15 minuuttia, eikä pahemmin edes tarkastanut lopputulosta ennenkuin föönäsi hiukset pallon muotoisiksi. Noin nopeasta ja huolimattomasta leikkauksesta sain pulittaa vielä 50 euroa, vaikka hiukseni ovat lyhyet..ihan kiskurihinta. Jos leikkaus on tuota tasoa niin hinnat pitäisi olla jatkuvasti -50 %